Blog

Home / Blog
In Algemeen Gepubliceerd op

De klant bereiken: traditioneel of digitaal?

De Indruk is gek op de nieuwste snufjes en moderne technieken. Maar dat betekent niet dat we u altijd het nieuwste van het nieuwste presenteren. Waarom niet? Als ambitieuze ondernemer wilt u natuurlijk niet achterlopen op uw concurrenten. Vandaar dat u nieuwe ontwikkelingen op het digitale vlak omarmt. Logisch dus dat De Indruk regelmatig het […]

Lees meer
In Algemeen Gepubliceerd op

Purabel: van concept tot campagne

Eindelijk rust! Purabel is dé oplossing voor veel wanhopige ouders van baby’s en peuters met eczeem. De Indruk hielp Purabel met het lanceren van dit revolutionaire nieuwe product. Purabel ondersteunt het herstel van de huid van baby’s en peuters bij eczeem. Het is een verzorgingsproduct met een medische inslag. Geen vettige crème, maar een zacht […]

Lees meer
In Adwords, Instagram Gepubliceerd op

Instagram geeft adverteerders toegang tot meer gebruikersgegevens

Instagram gaat het makkelijker maken voor adverteerders om specifieke doelgroepen te vinden en zo dus effectievere reclamecampagnes te voeren. Dat blijkt uit een blogpost van Instagram, dat eigendom is van Facebook. Het advertentiesysteem van Instagram gaat een stuk meer lijken op dat van moederbedrijf Facebook. Nu heeft Instagram al toegang tot de gegevens van Facebook, maar […]

Lees meer
In Algemeen Gepubliceerd op

Social media: hoe het niet moet

Natuurlijk wilt u op social media met uw bedrijf. U begint vandaag nog met twitteren en facebooken. Hoe kan het dan, dat er geen hordes nieuwe klanten op de stoep staan? Vijf manieren om uzelf vreselijk impopulair te maken op social media. 1. Begin zonder plan Het beste idee om ervoor te zorgen dat uw […]

Lees meer
In Facebook, Whatsapp Gepubliceerd op

Facebook overweegt bedrijven met hun klanten te laten Whatsappen

Facebook overweegt om Whatsapp in de toekomst in te zetten voor contact tussen bedrijven en klanten. Dat zegt David Wehner, financieel directeur van Facebook, volgens Bloomberg op een conferentie in Boston. “We denken dat het aanbieden van b2c-messaging (business to consumer, red.) zakelijke potentie heeft voor ons”, aldus Wehner. “Gaandeweg leren we deze dingen [...]

Lees meer
In Algemeen Gepubliceerd op

Nieuwe accountmanager

Sinds dit voorjaar werkt er een nieuwe accountmanager bij De Indruk: Christiaan de Jong. Wellicht heeft u hem al wel eens ontmoet of telefonisch gesproken. Christiaan stelt zich graag zelf aan u voor. ‘Ik ben Christiaan de Jong, ik woon in Veenendaal en werk sinds 1 april bij De Indruk als accountmanager. Ik heb een […]

Lees meer
12
page  1  of  2
Neem contact met ons op

Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op!