“HOEVEEL KLANTEN HAAL JIJ EIGENLIJK UIT JE WEBSITE?”
Conversieoptimalisatie
“Hoeveel klanten haal jij eigenlijk uit je website?” Gek: zo’n simpele vraag is voor veel mensen moeilijk te beantwoorden.
Conversieoptimalisatie helpt je inzicht te krijgen en te sturen op resultaat.
Hoe kan een (toekomstige) klant contact met jou opnemen als hij op de website is? Kan hij bellen, mailen of een formulier invullen? En tel je eigenlijk hoeveel belletjes en mailtjes toe te schrijven zijn aan websitebezoek of advertenties?
Veel bedrijven besteden handenvol geld aan Adwords, maar vergeten dat hun site niet uitlokt tot kopen.
Veel bedrijven besteden handenvol geld aan Adwords, maar vergeten dat hun website niet genoeg uitlokt tot kopen. Zonde, want dan verdien je uiteindelijk toch niets.
Inzicht op resultaat
De Indruk helpt je inzicht krijgen in de conversies op je website. We tellen ze, zodat je ziet hoe effectief je website is en wat je er maandelijks mee verdient.
We zorgen ervoor dat je website pro-actief uitlokt tot interactie door het plaatsen van call-to-actions (opvallende knoppen voor interactie).
Effectiever
Wanneer je niet eenmalig, maar voortdurend tijd stopt in conversieoptimalisatie zal je website steeds effectiever zijn en meer opbrengen.
Tijd voor een goed gesprek? Wij voeren graag een gratis webscan uit om te kijken wat jij kunt verbeteren aan je website.
Gerelateerde projecten
Wij maken gebruik van cookies. Ga je akkoord met deze cookies, klik dan op 'accepteren'. Meer informatie
Wij gebruiken verschillende soorten cookies. Deze zijn er allereerst om jou de beste gebruikerservaring te geven en daarnaast om ons inzicht te geven in hoe de website gebruikt wordt. We gebruiken functionele, analytische en tracking cookies. Je leest er meer over in ons cookiebeleid.