Crossmediale communicatie

Als jij jouw bedrijf, merk of product onder de aandacht wilt brengen, is het logisch om je toevlucht te nemen tot meer dan één manier van communiceren: crossmediale communicatie is helemaal 2016!

Bij De Indruk hebben we alle professies in huis. Je kunt bij ons dus terecht voor een persbericht, maar ook voor een webshop. We werken net zo gemakkelijk aan een facebook-campagne als aan een flyer of productverpakking. Waarom zou je je laten beperken tot één manier van communiceren?

t644b

Wat is crossmediale communicatie?

Als we spreken over crossmediale communicatie, dan bedoelen we dat verschillende manieren van communicatie elkaar kunnen aanvullen en versterken. Wist je dat een potentiele klant gemiddeld zes keer jouw naam tegen komt vóórdat hij de beslissing neemt om met je in zee te gaan?

Wist je dat een potentiele klant gemiddeld zes keer jouw naam tegen komt vóórdat hij de beslissing neemt om met je in zee te gaan?

Crossmediale synergie

Crossmediale communicatie is behalve nodig en verstandig ook vooral leuk. Door verschillende manieren van communicatie toe te passen, ontstaat een synergie die vaak creatieve ideeën en baanbrekende reclamecampagnes. De Indruk heeft bijvoorbeeld veel ervaring met viral marketing: filmpjes die de bekijker ervan persoonlijk aanspreken.

Meer weten over onze visie op crossmediale communciatie? Lees hier alles over onze werkwijze.

claves-para-el-exito-y-encontrar-trabajo-2

Toe aan een reclamebureau dat zich niet laat beperken door één manier van communiceren? Neem dan nu contact met ons op.

BEL MIJ TERUG

Vrijblijvende offerte (aanvragen)

Klik op de button, beschrijf je plan, en ontvang per mail van ons een vrijblijvende indicatie van de kosten.

 

Offerte aanvragen

Neem contact met ons op

Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op!