fbpx

SEO werkwijze

Het verbeteren van de vindbaarheid van je website is altijd belangrijk. Benieuwd hoe wij dat bij De Indruk aanpakken? Lees hier meer over onze aanpak.

  1. Analyse: Hoe scoort jouw website nu? Om dit in kaart te brengen maken wij gebruik van software, zoals Google Analytics en de Google Search Console.
  2. Websitescan: Welke SEO-optimalisatiepunten zien we nu in jouw website?
  3. Keywordanalyse uitvoeren: Welke woorden zijn belangrijk voor jouw bedrijf? Waar zoekt de doelgroep op? Wat is het maandelijkse zoekvolume en hoeveel concurrentie zul je ondervinden?
  4. SEO teksten (her)schrijven: Teksten die geoptimaliseerd zijn voor de vindbaarheid van de website. Hier worden de belangrijkste woorden gebruikt die aan de hand van het keywordanalyse naar voren zijn gekomen.
  5. Optimalisatie van de structuur van de website: De navigatiestructuur en de interne linkstructuur telt zwaar mee voor je vindbaarheid Door deze optimaal in te zetten behaal je al een groot gedeelte van je winst.
  6. Optimalisatie meta-gegevens: Dit word zo breed mogelijk opgepakt. Denk aan het verbeteren van de meta-title, meta-beschrijving, maar ook: H1 en H2 kopjes.
Strategie & advies. Design. Development. Marketing.