SEO werkwijze
Het verbeteren van de vindbaarheid van je website is altijd belangrijk. Benieuwd hoe wij dat bij De Indruk aanpakken? Lees hier meer over onze aanpak.
- Analyse: Hoe scoort jouw website nu? Om dit in kaart te brengen maken wij gebruik van software, zoals Google Analytics en de Google Search Console.
- Websitescan: Welke SEO-optimalisatiepunten zien we nu in jouw website?
- Keywordanalyse uitvoeren: Welke woorden zijn belangrijk voor jouw bedrijf? Waar zoekt de doelgroep op? Wat is het maandelijkse zoekvolume en hoeveel concurrentie zul je ondervinden?
- SEO teksten (her)schrijven: Teksten die geoptimaliseerd zijn voor de vindbaarheid van de website. Hier worden de belangrijkste woorden gebruikt die aan de hand van het keywordanalyse naar voren zijn gekomen.
- Optimalisatie van de structuur van de website: De navigatiestructuur en de interne linkstructuur telt zwaar mee voor je vindbaarheid Door deze optimaal in te zetten behaal je al een groot gedeelte van je winst.
- Optimalisatie meta-gegevens: Dit word zo breed mogelijk opgepakt. Denk aan het verbeteren van de meta-title, meta-beschrijving, maar ook: H1 en H2 kopjes.
