21 februari 2022 3 min leestijd

Voorstelrondje: Kim, Roy & Myron

Wendy Kramer-Remmerde
Copywriter

Even kennismaken

Bij De Indruk investeren we graag en veel in kennis en opleiding. Niet alleen voor onszelf, maar ook voor het talent van de toekomst. Dit doen we onder andere door het begeleiden van studenten. Afgelopen maand zijn er maar liefst drie high potentials gestart. Kim en Roy op Marketing, Myron op Visual & Online. We stellen deze toppers graag aan je voor!

Kim

  • Naam: Kim Spijkerman
  • Leeftijd: 23 jaar
  • Woonplaats: Veenendaal
  • Opleiding/ achtergrond: Commerciële Economie en Ondernemerschap aan hogeschool TIO te Utrecht
  • Rol bij De Indruk: Marketing stagiaire
  • Dit hoop ik te leren: Ik hoop veel te kunnen leren over SEO en SEA, Social Media-advertising en het schrijven van teksten!
  • Kijk het meest uit naar: mij de komende maanden volop te mogen ontwikkelen op het gebied van marketing!
  • Grootste trend op mijn vakgebied voor 2022: Video advertising blijft groeien!
  • Hier mogen klanten mij voor inschakelen: Ik vind het enorm leuk om stukjes te schrijven en een social media post te plaatsen, hier mogen klanten mij voor inschakelen!
  • Ik drink (tijdens het werk…) het liefst: Koffie!
  • Leukste plek op kantoor: Bij de koffiemachine
  • Bijzonder weetje over mij: Ik lach en praat soms iets te veel

Roy

  • Naam: Roy Westeneng
  • Leeftijd: 22 jaar
  • Woonplaats: Scherpenzeel
  • Opleiding / achtergrond: Communication and multimediadesign
  • Rol bij De Indruk: Marketing & Visual
  • Dit hoop ik te leren: Hoe je op de behoefte van (potentiële) klanten/gebruikers kan inspelen. En hiermee een bepaalde waarde kan creëren voor de klant/gebruiker. 
  • Kijk het meest uit naar: Het leren van neuromarketing technieken
  • Grootste trend op mijn vakgebied voor 2022: User centred werken, dit is een interactief ontwerpproces waarbij ontwerpers zich in elke fase  richten op de gebruikers en hun behoeften. Het ontwikkelen van persona’s sluit daar perfect bij aan.
  • Hier mogen klanten mij voor inschakelen: Het binden van (potentiële) klanten aan je bedrijf/merk. 
  • Ik drink (tijdens het werk….) het liefst: Koffie
  • Leukste plek op kantoor: Het koffiezet apparaat (even bijkletsen)
  • Bijzonder weetje over mij: Ik sport elke dag (soms zelf 2x per dag) 

Myron

  • Naam: Myron Reulen
  • Leeftijd: 19
  • Woonplaats: Veenendaal
  • Opleiding / achtergrond: Communication and Multimedia Design op de Hogeschool Utrecht (3e jaars)
  • Rol bij De Indruk: Zowel werkzaam in het visual team als het online team. Bij visual zijn mijn werkzaamheden heel breed zowel off- als online uitingen. Binnen het online team ligt mijn focus meer op UX/UI design.
  • Dit hoop ik te leren: Groeien in mijn UX/UI vaardigheden, praktijkervaring opdoen én koffie drinken ?
  • Kijk het meest uit naar: Ontmoeten van nieuwe collega’s en de designs waaraan ik heb mogen werken gebruikt zien worden in de praktijk
  • Grootste trend op mijn vakgebied voor 2022: Glassmorphisme. Dit is een type ontwerp waarbij de nadruk legt op lichte of donkere objecten, geplaatst op kleurrijke achtergronden. Er wordt een achtergrondvervaging op de objecten geplaatst waardoor de achtergrond doorschijnt – zo lijkt het op matglas.
  • Hier mogen klanten mij voor inschakelen: Voor zowel on- als offline designs, zolang ik mijn creativiteit maar kwijt kan.
  • Ik drink (tijdens het werk….) het liefst: Koffie (wordt al bijna lekker)
  • Leukste plek op kantoor: Pooltafel / lunchroom
  • Bijzonder weetje over mij: Ik ben in een ver verleden (2011) 3e geworden op het EK karate in Hongarije

Ook graag bij ons aan de slag?

Wij zijn ontzettend blij met deze drie toppers in ons team en kijken uit naar alle mooie projecten die we samen gaan realiseren!

Ook graag bij ons aan de slag? Wij zijn altijd op zoek naar talent. Mail je CV en originele motivatie naar ikwilwerken@deindruk.nl 

(ps. we zoeken toevallig nog een awesome junior projectmanager)

#toekomstcreëerjesamen