Nieuwe marketeer: Kim Spithorst

In De Indruk

Een nieuwe marketeer bij De Indruk: Kim Spithorst (29). Kim werkte jarenlang als marketeer voor een producent-importeur die vooral aan groothandels verkocht. Die ervaring neemt ze mee in haar nieuwe baan bij De Indruk.

“Producenten, Importeurs en groothandels leven in een ingewikkelde tijd”, vertelt Kim. “Door de verregaande digitalisering zie je dat veel kleine bedrijven het loodje leggen en grotere bedrijven alleen maar groter worden.

De hele keten van producent naar eindgebruiker bestond vroeger uit een hoop kleine stapjes die nu overbodig lijken: dankzij het internet kan een producent ook direct de eindgebruiker bereiken en andersom. Vroeg of laat moet je als importeur of groothandel dus je eigen bestaansrecht onder de loep nemen.”

Slimme tactieken

Kim weet waar ze het over heeft. Samen met haar vroegere werkgever zocht ze jarenlang naar slimme manieren om eindgebruikers aan te spreken, zonder haar directe klanten te passeren. “Wat ik belangrijk vind is om niet te focussen op één manier. De kracht van online marketing is juist dat je verschillende marketingmiddelen kunt combineren om je doel te bereiken.”

“De kracht van online marketing is juist dat je verschillende marketingmiddelen kunt combineren”

Juist bij De Indruk ziet Kim dat de som der delen groter is dan het geheel. “De Indruk is echt een multidisciplinair bureau waar veel samengewerkt wordt tussen de verschillende specialismen. Mijn collega’s hebben echt plezier in wat ze doen en dat merkt de klant volgens mij.”

Persoonlijke groei

Als marketeer probeert Kim niet alleen de business van haar klanten verder te laten groeien, ook persoonlijke professionele groei staat op haar agenda. “Ik lees veel. Met mijn e-reader heb ik toegang tot vrijwel geheel Managementboek.nl.

Onlangs las ik bijvoorbeeld “Tijd voor transformatie: Verander vandaag” van Shopping Tomorrow (Thuiswinkelorg.nl). In dit boek dat jaarlijks verschijnt en ieder keer een ander thema heeft, worden de laatste inzichten van experts op het gebied van digitale ontwikkelingen gebundeld.

De experts schetsen in deze editie een trend waarin webwinkels weer persoonlijker en authentieker worden om zichzelf te onderscheiden. In een tijd waarin iedereen morgen een webwinkel kan beginnen gaan zaken als fysieke locatie en persoonlijk contact weer tellen. Interessante ontwikkelingen!”

Nauwkeurig

Klanten treffen in Kim dus een enthousiaste dame die uit elke opdracht het maximale wil halen. “Nauwkeurig en gedreven, zo omschrijven mensen mij”, vertelt de Veenendaalse. Juist omdat ik weet wat klanten verwachten van een bureau als De Indruk wil ik mijn best doen om hen die ervaring te bieden.”

Recente berichten
Neem contact met ons op

Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op!

aangepaste intentiedoelgroep

Wij maken gebruik van cookies. Ga je akkoord met deze cookies, klik dan op 'accepteren'. Meer informatie

Wij gebruiken verschillende soorten cookies. Deze zijn er allereerst om jou de beste gebruikerservaring te geven en daarnaast om ons inzicht te geven in hoe de website gebruikt wordt. We gebruiken functionele, analytische en tracking cookies. Je leest er meer over in ons cookiebeleid.

Sluiten

Whatsapp naar 06 20 00 15 77
Op werkdagen van 8:30 tot 17:00 uur