Haal meer uit je website met leadherkenning en online personalisatie
Verbreed je kennis met ons gratis webinar
Online leadherkenning & personalisatie
Wat is een goede website? Dat is volgens ons een website die aansprekend is voor jouw doelgroep en die ook daadwerkelijk leidt tot aankopen of contactmomenten.
Maar wat als je meerdere doelgroepen hebt of meerdere typen bezoekers? Is het eigenlijk nog wel van deze tijd om slechts één website te hebben voor zoveel verschillende potentiële klanten? En hoe kun je ervoor zorgen dat je bedrijven die op je website geweest zijn kunt achterhalen en na kunt bellen? Maak kennis met SalesFeed!
Op 15 januari gaven SalesFeed en De Indruk samen een webinar, speciaal voor klanten van De Indruk. In deze webinar is uitgelegd hoe je de marketingkennis van De Indruk kunt combineren met de technische mogelijkheden van SalesFeed om zo je conversiepercentage te verdubbelen.
Bekijk hier de opname:
Wat is SalesFeed?
SalesFeed is een tool waarmee bezoekers van je website kunt identificeren als het tenminste een bedrijf is. Je ziet per bezoeker wat er bekeken is en hoe lang en ook via welke weg deze bezoeker op je website gekomen is. Dat maakt het gemakkelijk om de bezoeker, als hij relevant voor jou business is na te bellen, een mail te sturen of te remarketen.
Maar er is meer! De module Liquid Content maakt het mogelijk om de inhoud van je website af te stemmen op je bezoeker, op zijn gedrag op de website, de branche waaruit hij afkomstig is of de targettingopties van de campagne waarop hij geklikt heeft. Dat opent een wereld vol mogelijkheden.