8 september 2020 3 min leestijd

Jeroen al 10 jaar bij De Indruk

Leendert Bos
Marketing specialist

Natuurlijk, er zijn in de afgelopen jaren meerdere Jeroen’s gekomen en gegaan bij De Indruk. Maar er is er maar één die als een rots in de branding altijd gebleven is: Jeroen Clark: onze onvermoeibare art-director.

Jeroen is sinds hij meer tien jaar geleden begon als stagiair altijd op zijn plek geweest. Acht uur per dag, vijf dagen per week en soms wel meer ook. Trouw, toegewijd en altijd productief.  Op Jeroen kun je rekenen!

Gouden combinatie

In de jaren dat hij bij ons werkt klom hij op van stagiair naar Chef Visual en inmiddels is hij het grafische geweten achter alles wat De Indruk produceert. Hij tekent, schetst, fotografeert, filmt, monteert en als het moet ontwerpt hij ook een website. Hij zorgt ervoor dat we bij blijven als het gaat om de laatste trends en ontwikkelingen in vormgeving, is altijd (positief) kritisch en gedreven om de hoogste kwaliteit te leveren.

Het mooie aan Jeroen is dat hij breder kijkt dan vormgeving alleen. Jeroen’s passie is om De Indruk naar een hoger plan te trekken en daar doet hij dan ook alles aan. En uniek voor een creatief brein is dat Jeroen ook nog eens heel goed is in plannen en deadlines bewaken. Waar vind je nou zo’n gouden combinatie?

Baard

Zelf heeft Jeroen de laatste jaren ook een nieuwe vormgeving gekregen. Zijn haar is langzaam vanaf zijn hoofd naar zijn wangen en kin gezakt. Daardoor is Jeroen nu de trotse eigenaar van de langste baard van De Indruk, hoewel collega Erik en hij om de troon vechten.

Hoewel zijn werkjubileum anders doet vermoeden is Jeroen nog jong genoeg om nog jaren bij De Indruk te blijven. Je zou zelfs kunnen zeggen dat hij na tien jaar pas echt goed op gang gekomen is en in zijn piekjaren zit.

Kortom: we hopen dat hij de komende jaren blijft shinen bij De Indruk en wensen hem veel werkgeluk toe!