4 oktober 2022 3 min leestijd

Jubileum Rozemarijn: 5 jaar in dienst!

Wendy Kramer-Remmerde
Creative marketing strateeg

Wij vieren feest, Rozemarijn is vijf jaar in dienst (en jarig vandaag)

Dubbel feest @ De Indruk! Niet alleen vieren we vandaag de verjaardag van Rozemarijn, ze is ook nog eens precies vijf jaar in dienst 🥳

Rozemarijn is onze communicatieadviseur en koningin van de Positionering. Het leek ons dan ook wel heel toepasselijk om ter ere van haar jubileum het “merk” Rozemarijn eens nader onder de loep te nemen. Precies zoals Rozemarijn zelf een positionering uitwerkt. Nou ja, niet helemaal precies natuurlijk, want daar kan niemand aan tippen 🙂

Missie
Rozemarijn wil alle bedrijven in wijde omtrek voorzien van een sterke positionering en heldere, passende merkbelofte. Tegelijkertijd wil zij een onvermoeibare en gezellige collega zijn voor iedereen bij De Indruk, onze opdrachtgevers en leveranciers.

Visie
Rozemarijn gelooft dat alleen merken met een sterke basis duurzaam succesvol kunnen zijn. Alles moet kloppen. Van uitstraling tot interne communicatie en van employer branding tot website.

Kernwaarden
Kernwaarden zijn de belangrijkste waarden binnen een bedrijf. Het zijn eigenschappen of drijfveren die laten zien waar het bedrijf voor staat. Als we kijken naar onze Rozemarijn komen we tot de volgende kernwaarden:

Professioneel
Alles wat Rozemarijn doet en zegt ademt professionaliteit. Niet alleen op kantoor, maar ook op het korfbalveld, waar ze met veel plezier weer in het eerste elftal staat te shinen. Of die professionele houding ook overeind blijft zodra er een dorpsfeest is, laten we maar even in het midden.

Vriendelijk
Rozemarijn benadert iedereen met een natuurlijke vriendelijkheid. Ze is loyaal en gezellig en beschikt over een groot gevoel voor humor. Al zit daar soms wel een woordgrap bij die eigenlijk een gele kaart verdient.

Gedreven
En een tikje perfectionistisch. Rozemarijn rust niet voor het werk gedaan is. En dat terwijl ze met haar jonge gezin inclusief blakende baby die rust toch wel hard nodig heeft. Soms is het even zoeken naar balans, maar ook dat weet Rozemarijn op haar bekende wijze met veel inzet te bereiken.

Maar net zoals in een organisatie zijn er nog veel mee waarden óók van toepassingen. Bij Rozemarijn denken we dan gelijk aan plezier, betrouwbaarheid, aandacht, optimisme, ordelijkheid, passie, zingeving en flexibiliteit. Oh en bier en foute muziek, daar denken we óók gelijk aan 🙂

Op naar de volgende 5 mooie jaren Roos!