9 augustus 2022 2 min leestijd

Social media uitbesteden: jouw bedrijf in beeld op de socials

Wendy Kramer-Remmerde
Copywriter

Geen bedrijf kan zonder social media. Maar je moet er wél tijd voor hebben… Heb jij het als ondernemer ook te druk voor het bijhouden van je socials? Dan kan je je social media uitbesteden aan De Indruk. Dat levert direct voordeel op.

Op welke social media zit jouw doelgroep?

Instagram, Facebook, LinkedIn, Twitter, YouTube of TikTok? Social media komen en gaan. Belangrijk om te zorgen dat je zichtbaar bent, daar waar jouw doelgroep zich bevindt.

Social media uitbesteden?

Ja graag!

Social media uitbesteden, hoe werkt dat bij De Indruk?

Samen ontwikkelen we een strategie waarbij we jouw online doelstelling afstemmen op de juiste kanalen. Daarna laat je het werk aan ons over. Jouw verhaal en de interesse van jouw doelgroep brengen we samen in relevante content.

Wij bedenken, maken en verspreiden deze content namens jouw bedrijf of instelling. Dit doen we aan de hand van een vooraf opgestelde planning en contentkalender. Je bent natuurlijk benieuwd naar het resultaat van deze online inspanningen. We maken een duidelijke maandrapportage, waarin de resultaten overzichtelijk terug te vinden zijn.

Social media uitbesteden prijzen

Jouw social media uitbesteden biedt voordeel. Met onze social packs bieden we duidelijkheid vooraf en word je volledig ontzorgd.

Benieuwd naar onze social packs en welke pack het beste bij jouw bedrijf past?

Download onze brochure

De voordelen

  • Meer merkbekendheid in jouw doelgroep
    Als je jouw social media uitbesteed aan De Indruk zorgen wij ervoor dat jouw social media kanalen bij jouw doelgroep(en) steeds vaker in beeld komen. Door slimme posts die jouw doelgroep aanspreken zorgen we voor interactie en viraal bereik.
  • Meer inzicht in je organische posts
    We plaatsen niet alleen dingen op de socials, maar we laten je ook zien wat onze posts doen voor jouw merk. Wist je dat je dit bereik goed in kaart kunt brengen met behulp van de rapportagefuncties in de social media zelf en in Google Analytics? Als wij je social media doen zie je niet alleen het aantal likes, maar ook of onze posts je aan nieuw klanten hebben geholpen.
  • Meer interactie met je doelgroep
    Social media heet ‘social’ omdat je het gesprek wilt aangaan. Als jij alleen aan het zenden bent, dan heb je geen echt gesprek. Je bindt jouw doelgroep aan je merk juist door met hen te communiceren. Wij verzorgen deze communicatie voor jou en reageren op vragen, verzoeken en (negatieve) comments. Daar heb jij geen omkijken meer naar.
  • Meer volgers voor jouw merk op social media
    Een van de eerste resultaten die je zult zien als je kiest voor social media uitbesteden, is dat het aantal volgers op social media voor jouw merk groeit. Daarmee groeit je aanzien en het bereik van elke afzonderlijke post. Elke nieuwe follower kan een potentiele nieuwe klant zijn en heeft weer een eigen netwerk. Social media followers zijn dus veel waard!
  • Meer omzet via je webshop (€)
    We zeiden het al eerder: het gaat natuurlijk niet om social media bereik alleen. Uiteindelijk wil je je boodschap kwijt, of gewoon je producten of diensten verkopen. We proberen dus zoveel mogelijk mensen vanuit de socials naar jouw website te krijgen, wat zich uiteindelijk uitbetaald in het aantal verkochte producten of diensten.
  • Meer relevante leads voor jouw bedrijf
    Een ander resultaat kan zijn dat wij jouw salesafdeling voorzien van relevante, kant-en-klare salesleads. Wil jij dat jouw salesmensen voortaan warm gaan bellen? Schakel ons dan in om jouw social media te onderhouden.
  • Meer inschrijvingen op jouw nieuwsbrief of cursus
    Voor andere bedrijven zijn online inschrijvingen weer relevant. Wij helpen je de juiste doelgroep te bereiken op social media en zorgen ervoor dat deze doelgroep niet alleen van je bestaan afweet, maar ook ervan overtuigd raakt dat jouw bedrijf de beste keuze is voor hem of haar. Met andere woorden: het verbeteren van je online imago op de socials zorgt voor meer inschrijvingen op jouw nieuwsbrief of cursus.

Jouw business leren kennen

Om voor jou aan de slag te kunnen, moeten we eerst meer over je bedrijf weten. We vinden het erg belangrijk dat we begrijpen wat je doet en waar jouw potentiële klanten naar op zoek zijn. Hoe kunnen we je anders volwaardig vertegenwoordigen?

Voordat we beginnen organiseren we dus een kick-off waarin jij ons meeneemt in jouw bedrijfsverhaal. Dit verhaal vertalen we naar jouw socials. Tijdens de uitvoering zijn de lijntjes kort zodat je altijd weet wat we voor je doen.

Aan de slag!

Zorg dat je online gezien wordt en neem vandaag nog contact met ons op om het uitbesteden van je social media te bespreken. We gaan graag voor je aan de slag!

Neem contact op