Jubileumcampagne Van Schuppen Makelaars

Home / / / / / Jubileumcampagne Van Schuppen Makelaars

Van Schuppen Makelaars bestond in 2018 precies 50 jaar. En dat moest natuurlijk gevierd worden. Daarom bedacht De Indruk een jubileumcampagne en rolde deze uit via verschillende middelen.

Huisje, boompje, feestje

Een jaar lang moest het jubileum van Van Schuppen opvallend naar voren komen. Daarom hebben we de campagne ‘Huisje, boompje, feestje’ bedacht. Hiervoor is een huisstijl en speciaal jubileumlogo voor ontwikkeld, wat op elke uiting in 2018 terug te zien was. De campagne is vervolgens doorgevoerd op veel verschillende manieren.

Hoe het ‘huisje’ terugkomt in de campagne vereist uiteraard geen verdere uitleg. Maar ook het ‘boompje’ en ‘feestje’ moesten herkenbaar naar voren komen. Om het ‘boompje’ invulling te geven, kreeg iedereen die een huis aankocht bij Van Schuppen er een boompje bij. Het feestje werd door middel van confetti in elke uiting gecommuniceerd.

Huisje-boompje-feestje-VSM

Advertenties

Naast het bedenken van de campagne, hebben we deze ook verder uitgerold en ingezet. Zo hebben we bijvoorbeeld een speciaal jubileum-kaartspel ontwikkeld, voor het bouwen van een kaartenhuis. Daarnaast hebben we onder andere advertenties  voor kranten, magazines en het billboard langs de A12 ontwikkeld, maar ook social media is veelvuldig ingezet.

Kerstbomenactie

Tijdens de koude maanden was er de kerstbomenactie. Als je boodschappen had gedaan bij de Jumbo stond achter op de bon een coupon, waarbij je een gratis kerstboom kreeg van Van Schuppen als je je huis in december verkocht.

Jubileumactie: 50/50 deal Jantje Beton

Niet alleen Van Schuppen bestaat dit jaar 50 jaar, maar ook Stichting Jantje Beton viert haar gouden jubileum. Om deze stichting extra in het zonnetje te zetten heeft Van Schuppen een speciale actie: de 50/50 deal. Elke donatie voor Jantje Beton wordt door Van Schuppen verdubbeld. Het totaalbedrag zal eind 2018 overhandigd worden aan Jantje Beton. De Indruk verzorgde de promotie van deze actie op de website en social media.

Afsluitende kerstfair

In december 2018 zal er een speciaal jubileumfeest plaatsvinden, in de vorm van een kerstfair, waar alle klanten welkom zijn om het 50-jarig bestaan van Van Schuppen te vieren. Hier zal, naast de vele activiteiten, ook de cheque met het eindbedrag van de jubileumactie overhandigd worden aan Jantje Beton.

TOEGEVOEGDE WAARDE

  • Een jaar lang aandacht voor het 50-jarig bestaan.
  • Veel verschillende middelen die elkaar versterken.
Gerelateerde projecten
Neem contact met ons op

Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op!

pluijm's eetbare wereld

Wij maken gebruik van cookies. Ga je akkoord met deze cookies, klik dan op 'accepteren'. Meer informatie

Wij gebruiken verschillende soorten cookies. Deze zijn er allereerst om jou de beste gebruikerservaring te geven en daarnaast om ons inzicht te geven in hoe de website gebruikt wordt. We gebruiken functionele, analytische en tracking cookies. Je leest er meer over in ons cookiebeleid.

Sluiten

Whatsapp naar 06 20 00 15 77
Op werkdagen van 8:30 tot 17:00 uur