fbpx

7 Dingen die je (misschien) nog niet wist over De Indruk

Welkom (terug) bij De Indruk!

7 dingen die je (misschien nog) niet over ons wist

Bij De Indruk werken we al 15 jaar elke dag keihard voor onze klanten. In de loop der jaren hebben we ons steeds verder ontwikkeld en gespecialiseerd, waardoor de kwaliteit van onze dienstverlening enorm gegroeid is.

Mocht je ons een tijdje uit het oog verloren zijn: wij vertellen je graag een paar dingen die je (misschien nog) niet van ons wist.

1

Fullservice waren we altijd al. Maar onze dienstverlening is in de afgelopen jaren enorm verbreed en verdiept. Wist je bijvoorbeeld dat wij tegenwoordig ook (weer) zelf fotografie en film doen? En wist je dat wij producten lanceren die nog niet daadwerkelijk gebouwd zijn met behulp van 3D-rendering?

Heb je de case gezien van de medewerkers-app die we bouwden voor Sonneburgh? En had je al gehoord dat wij complete positioneringstrajecten doen voor toonaangevende klanten? Op deze pagina vind je een index van al onze producten en dienstverlening.

 

2.

Vijf jaar geleden werkte er nog maar 1 marketeer bij De Indruk. Nu hebben we een fullservice marketingafdeling. Dat betekent niet alleen dat we meer “marketingklanten” hebben, maar ook dat onze websites tegenwoordig veel beter converteren dan vroeger.

Met andere woorden: onze websites helpen jou aan nieuwe klanten en nieuwe opdrachten. Onze marketingafdeling kijkt mee als we nieuwe websites ontwikkelen en levert gevraagd en ongevraagde feedback.

Dat maakt de website die we voor jou bouwen een stuk beter dan veel andere websites. Onze websites converteren gemiddeld 40% beter dan websites van concurrenten* en 60% beter dan onze eigen websites “vroeger”.

 

3.

Zit je niet op nog meer werk te wachten? Gefeliciteerd: de zaken lopen lekker! Maar wist je dat wij op dezelfde manier waarop we jou meer werk bezorgen ook nieuwe medewerkers voor je kunnen werven?

In de afgelopen drie jaar hebben we voor meer dan 10 klanten arbeidsmarktwervingcampagnes gedraaid en tientallen, zo niet honderden nieuwe medewerkers gevonden via online campagnes. Zo helpen wij jou om te groeien: niet alleen in euro’s, maar ook in mensen.

 

4.

Dozenschuiven? Dat deden we vroeger vaak. Jij wilt iets hebben: wij maken het. En nog steeds zijn we helemaal niet vies van een concrete opdracht.

Maar er is meer: wij denken graag met je mee. Niet (alleen) omdat wij graag iets verkopen, maar ook omdat wij de specialistische kennis en kunde in huis hebben om jou verder te helpen in het bereiken van je doelstellingen.

Dus vraag ons eens om mee te denken. Je zult zien dat we met concrete plannen en ideeën komen die verder gaan dan alleen de oplossing die jij in gedachten had.

5.

Frisse ideeën. Van een reclamebureau verwacht je creatieve ideeën. En terecht. Daarom hebben wij een creatief team dat voortdurend out-of-the-box ideeën voor klanten bedenkt, gevraagd en ongevraagd.Daarnaast heeft De Indruk heeft speciaal voor onze klanten een zogenaamd “brainstorm-park” opgetuigd.

In deze inspirerende ruimte kun jij met je team extern komen brainstormen, onder leiding van een ervaren brainstormleider van De Indruk, eventueel aangevuld met specialisten uit ons team.

Je hebt dan niet alleen een leuke dag, maar je komt ook nog eens terug met 7 goede ideeën die jouw bedrijf op de kaart helpen zetten.

6.

Bij De Indruk zijn we dol op samenwerken. Want alleen ga je misschien sneller, maar samen kom je verder. Of het nou samenwerken is met jouw eigen mensen of dat we samenwerken moeten met andere webbouwers en marketingbureaus: wij zijn nergens bang voor.

We kunnen je ondersteunen met strategie, met analyse of gewoon met het noeste handwerk. Wij vullen aan waar jij kennis of vaardigheden tekort komt. Bovendien zijn we ook nog eens enorm flexibel. We schakelen snel van het een naar het ander, als de situatie daarom vraagt. Wij zijn van alle markten thuis.

7.

Wij delen onze kennis. Kennis van design, websites of marketing is niet iets exclusiefs wat we liever voor onszelf houden. Daarom delen we onze kennis graag (kijk maar eens in onze kennisbank). We geven webinars en klassikale trainingen, maar je kunt bij ons ook een opleidingstraject volgen waarin we je in 10 lessen bijspijkeren op het vakgebied van online marketing.

Onze specialisten proberen ook bij jou op locatie hun kennis te delen. We maken onszelf graag overbodig door jouw medewerkers mee te nemen wanneer we campagnes voor je inrichten, marketingstrategieën schrijven of keywordanalyses doen.

Dat laatste doen we gratis: zo betaal je eenmalig voor onze diensten, maar word je er zelf ook wijzer van.

*Natte-vinger inschatting die je niet te serieus moet nemen, maar die we wel willen onderbouwen als je daarom vragen zou.

 

 

 

Strategie & advies. Design. Development. Marketing.