Hoe je jouw merk onderscheidend en opvallend in de markt zet

Verbreed je kennis met ons gratis webinar

Wij onderscheiden ons in de kwaliteit van onze producten en onze service.” Het meest genoemde antwoord op de vraag wat een organisatie onderscheidend maakt. Maar is dit niet wat we vrijwel allemaal doen?

Als consument, klant of cliënt mag je immers toch ook verwachten dat een organisatie een product of dienst levert die deugt? En dat je prettig geholpen wordt als je een vraag of klacht hebt? Natuurlijk, er zijn ook bedrijven waar dat niet op orde is. Maar juist die bedrijven vallen op, in negatieve zin dan wel.

Daarom is het belangrijk om op zoek te gaan naar de écht speciale kenmerken van jouw organisatie of merk. Naar dé reden waarom klanten, consumenten of cliënten bij jou komen en niet bij de concurrent. De grote vraag is dan ook:

Hoe zorg je ervoor dat jouw merk opvalt tussen al die anderen?

Op 18 mei gaven we een webinar, waarin we pragmatisch aan de slag gingen met het antwoord op de vraag: “Hoe creëer je een sterke en onderscheidende positionering?”

Bekijk hier de opname:

Positioneren, hoe dan?

Positioneren is kiezen. Maar ontdekken welke keuze je dan precies moet maken is vaak lastig. In deze webinar geven we je een aantal praktische tips & tools die jou gaan helpen de positionering van jouw organisatie te bepalen of aan te scherpen.

Over de spreker

De webinar wordt gegeven door Rozemarijn Kamphorst. Rozemarijn is communicatieadviseur bij De Indruk. In de afgelopen jaren heeft zij veel positioneringstrajecten gedaan voor uiteenlopende branches, van zorginstellingen tot ICT-partijen.

Meer inspiratie?

Benieuwd hoe wij positionering in de praktijk aanpakken? Lees dan onze cases over De Overburen, Zorggroep SirjonIW4 en Masugro.